duminică, 21 aprilie 2013

Gaste din hartie

Publicat de Bianca
Am vazut de ceva vreme gastele facute pe blogul Laurei Frunza, si mi-am dat seama ca si eu am cumparate cateva carti din care pot sa fac, din cand in cand, chestii dragute din hartie. Pentru ca au sabloane, lucrul e mai usor, insa totusi putina rabdare e necesara ;) Cu siguranta vor face parte din decorul pascal.


Acesta e numarul in care exista sablonul pentru gaste. Laura a fost draguta si a pus sablonul online, il gasiti aici.


Intre gaste se gaseste si un cosulet crosetat si un ou. L-am cumparat, nu e creatie proprie ;)


Sincer, sunt dragute gastele astea si vreau sa mai incerc si altceva din carti. Daca aveti copii mai maricei poate fi o activitate placuta facuta impreuna.

0 comentarii:

 

Eu cos. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea