miercuri, 27 iunie 2012

Memoblock

Publicat de Bianca
Aveti acasa asa ceva? M-am gandit ca o sa avem nevoie, nu peste mult timp. Se aduna facturi ce trebuie platite, liste de cumparaturi, notite. Stiu, stiu, avem telefoane; totusi pentru unele lucruri prefer acest memoblock. Oare in romana cum ii spune? Avizier?


Initial am vrut sa cumpar o bucata de pluta de la un magazin de materiale de cosntructii, insa nu am gasit in magazinele in care am cautat. Adina a fost draguta si, gasind acest memoblock la Cora, mi l-a cumparat. In rest, l-am accesorizat eu. Ca sa nu fie nevoie de o gaura in perete am cusut o toarta pe care am agatat-o de teava de gaz. Si am mai cusut un buzunar pentru pixuri/carioci ca sa fie la indemana. Va place?

0 comentarii:

 

Eu cos. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea