marți, 26 iunie 2012

Sort de bucatarie - pentru servit masa

Publicat de Bianca
Un sort de bucatarie pentru servit masa. Un tercot subtire cu bulinute. Am gasit un tipar on line si am reusit sa croiesc sortul, iar dupa ceva vreme sa il si termin de cusut. E primul meu lucru croit si cusut la masina de cusut. 


E vesel :) Un buzunar mai mult de decor. Materialul nu se preteaza la a folosi sortul la gatit. 


Am mai cumparat bulinute pentru o noua combinatie: verde cu bulinute si portocaliu cu bulinute.


Nu stiu daca ati cautat materiale vreodata, dar in magazine nu se gasesc modele frumoase, cu figuri geometrice, buline, flori dragute. La noi, on line sunt, dar la niste preturi ... uaiiiiiii. In strainatate iti fura ochii ce gasesti, tot online. E enervant, de enervant ce e ;)


0 comentarii:

 

Eu cos. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea